Massive nice contact lense~

View previous topic View next topic Go down

Massive nice contact lense~

Post  Don-kun on Mon Apr 28, 2008 7:09 pm

got alot of different contact lense =.= dam nice can buy den pretend and scare the shit out of CCL

Contact Lense
avatar
Don-kun

Posts : 10
Join date : 2008-04-21
Age : 25

View user profile

Back to top Go down

Re: Massive nice contact lense~

Post  EMF.ELIOT on Mon Apr 28, 2008 7:52 pm

cool shit man..the price also quite coooollll

EMF.ELIOT

Posts : 36
Join date : 2008-04-21

View user profile

Back to top Go down

Re: Massive nice contact lense~

Post  Admin_Jumping. on Mon Apr 28, 2008 9:27 pm

i dont quite understand this topic?
avatar
Admin_Jumping.
Admin

Posts : 148
Join date : 2008-04-21
Age : 26

View user profile http://5dee1.omgforum.net

Back to top Go down

Re: Massive nice contact lense~

Post  EMF.ELIOT on Mon Apr 28, 2008 10:11 pm

click the word contact lenses its a link.

EMF.ELIOT

Posts : 36
Join date : 2008-04-21

View user profile

Back to top Go down

wow...

Post  norman- on Mon Apr 28, 2008 10:16 pm

cool shit. haha. so don.. this idea not from wad i said todae ah? haha. i bet ur gonna say no. but nvm. i noe where to make oso. ^^
avatar
norman-

Posts : 26
Join date : 2008-04-21
Age : 25
Location : singapore

View user profile

Back to top Go down

wow..

Post  norman- on Mon Apr 28, 2008 10:19 pm

so the white itachi doesnt look FUCKING ZAI AH!?!? haha
its dam freaking cool sia. haha. maybe i start saving then i go get. ^^
avatar
norman-

Posts : 26
Join date : 2008-04-21
Age : 25
Location : singapore

View user profile

Back to top Go down

Re: Massive nice contact lense~

Post  bertpop on Mon Apr 28, 2008 10:51 pm

err ..... don where is the geass one !=.=" pirat
avatar
bertpop

Posts : 1
Join date : 2008-04-27

View user profile

Back to top Go down

Re: Massive nice contact lense~

Post  EMF.ELIOT on Mon Apr 28, 2008 10:52 pm

err MOD norman use vulgarities! BAN
jk

EMF.ELIOT

Posts : 36
Join date : 2008-04-21

View user profile

Back to top Go down

Re: Massive nice contact lense~

Post  Admin_Jumping. on Mon Apr 28, 2008 11:11 pm

warning to norman! HAHA
avatar
Admin_Jumping.
Admin

Posts : 148
Join date : 2008-04-21
Age : 26

View user profile http://5dee1.omgforum.net

Back to top Go down

Re: Massive nice contact lense~

Post  wenisanaddict on Tue Apr 29, 2008 12:06 am

holy shit.
its damn nice man.
haha good shit.

wenisanaddict

Posts : 69
Join date : 2008-04-22
Age : 26

View user profile

Back to top Go down

Re: Massive nice contact lense~

Post  Admin_Jumping. on Thu May 01, 2008 12:40 am

i think abit too ex.

but acutally its quite nice, haha i think sure can get cheaper somehow..
avatar
Admin_Jumping.
Admin

Posts : 148
Join date : 2008-04-21
Age : 26

View user profile http://5dee1.omgforum.net

Back to top Go down

Re: Massive nice contact lense~

Post  wenisanaddict on Fri May 02, 2008 11:43 pm

haha. its dam nice la i think i wan make
LOL

wenisanaddict

Posts : 69
Join date : 2008-04-22
Age : 26

View user profile

Back to top Go down

Re: Massive nice contact lense~

Post  Admin_Jumping. on Sun May 25, 2008 4:48 pm

Magical Lenses - $80



Anime Lenses - $90



Carnival Lenses - $100


Sample~~
avatar
Admin_Jumping.
Admin

Posts : 148
Join date : 2008-04-21
Age : 26

View user profile http://5dee1.omgforum.net

Back to top Go down

Re: Massive nice contact lense~

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum